finally! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kim Linde - WaarBenJij.nu finally! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kim Linde - WaarBenJij.nu

finally!

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 Maart 2014 | Nederland, Zoetermeer

Na maanden aftellen is het vanavond zo ver!
om 10 uur ga ik samen met roos en mirte de lucht in richting Zambia:).
Na 5 weken les op school en hard aan ons plan van aanpak te hebben gewerkt mogen we nu echt weg.

Nu nog maar een paar uurtjes en dan gaat het echte avontuur beginnen:) Op naar de laatste paar maanden van de opleiding!

Ik hoop regelmatig verhaaltjes te kunnen plaatsen, maar je weet het nooit daar in Afrika

ADIOS en tot over een maar maanden!



  • 13 Maart 2014 - 16:14

    Merel:

    Jaa leuk dat je toch een waarbenjijnu gaat bijhouden!
    Goede vlucht straks :)

  • 13 Maart 2014 - 16:25

    Liesbeth Beijersbergen Van Henegouwen:

    Beste Kim

    Wij willen je graag volgen maak er iets moois van. Ga vooral genieten van deze prachtige ervaring.

    Gr. Liesbeth

  • 13 Maart 2014 - 16:29

    Joke Van Leer:

    Hoi Kim

    Wij wensen jou en je vriendinnen een hele goede vlucht straks. Heel veel succes met jullie stage en geniet van de tijd dat je daar bent want voor je het weet is het alweer voorbij!
    Groetjes van John en mij.

  • 13 Maart 2014 - 17:40

    Jolanda:

    Hoi Kim
    heel erg veel plezier .....geniet......en een hele fijne tijd daar.
    xxx van de tilburgertjes... John en jolanda

  • 13 Maart 2014 - 19:10

    Bianca:

    Hallo Kim.

    heeeeel veel plezier in het mooie Zambia. Je gaat daar iets beleven wat je nooit meer mee gaat maken.
    ga genieten van alles en succes met je afstuderen.

    groeten Bianca

  • 13 Maart 2014 - 19:12

    Mieke:

    Hoi Kim,


    Een heel goede vlucht en ik hoop dat jullie een ervaring voor het leven op doen. Dat doet nouw moeder ook de komende maanden!!!!

  • 13 Maart 2014 - 19:53

    Janny Bos:

    Lieve Kimmie. . Geniet ervan en we kletsen bij. Good flightt!

  • 13 Maart 2014 - 22:18

    Annette, Rob, Jordy, Noralie En Mike:

    Hey kim,

    Jou net uitgezwaaid , en ja we hielden het niet droog :(
    Maar heel veel plezier daar in het verre Zambia! En genietenvan alles wat je de komende maanden mee gaat maken. En schrijf het gerust van je af dan beleven wij Zambia een beetje met je mee xx

  • 15 Maart 2014 - 17:37

    Amber:

    Hi lieverd,

    Het is wel een beetje gek hoor dat jij daar in het verre Zambia zit en wij hier in Nederland. Wij zijn hier thuis erg benieuwd naar de reisverslagen die jij gaat schrijven over wat je daar allemaal mee gemaakt hebt en-of nog gaat mee maken!!

    Lieverd geniet ervan want voor je het weet zijn de 3,5 maand voorbij gevlogen en ben je weer hier in Nederland...

    Dikke kus

  • 18 Maart 2014 - 15:28

    Ceciel:

    Hallo Kim, ik wens je in Zambia heel veel succes.
    Wat een avontuur, geweldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2014

in the jungle...

26 April 2014

Survival of the Fittest

11 April 2014

Net over het randje

05 April 2014

Ongewenste gasten

30 Maart 2014

kutkakkerlak
Kim

In dit dagboek zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis in Zambia. Hier zal ik verblijven in het Holy Family center om hier mijn onderzoek voor school voort te zetten. Dit zal ik doen samen met twee vriendinnen, Mirte Gerritsen en Rosemarie Onvlee.

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 4267

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: